szkolenia
Szkolenia stanowią znaczącą część naszej aktywności. Większość poniższych szkoleń jest oferowana w formie podstawowej (czas trwania jak przy nazwie szkolenia) oraz jako szkolenia wznawiające oraz szkolenia dla zaawansowanych (tym przypadku szkolenie może być realizowane w formie mieszanej z warsztatami). Oferujemy również wersje poniższych szkoleń dla zarządów w tym dla kierowników odpowiedzialnych. W kwestiach szczegółowych prosimy o kontakt.
W chwili obecnej MGN Alaris Consulting oferuje następujące szkolenia:
- Czynnik ludzki w obsłudze technicznej (dla organizacji posiadających certyfikat Part 145) (+ Part 21) (może Part CAMO)
- SMS (w obecnej chwili jest to wymaganie dla wszystkich typów organizacji lotniczych) (czas trwania 2 dni)
- Zarządzanie ryzykiem w odniesieniu do norm ISO9001 oraz AS9100 (czas trwania 1 dzień)
- Part M
- Part CAMO – organizacja zarządzania ciągła zdatnością do loty (dawniej Part M/G) (czas trwania 2 dni)
- Part CAO – organizacja zapewnienia ciągłej zdatności do lotu (dawniej Part M/F + M/G) połączenie małej organizacji obsługowej i organizacji zarządzania ciągłą zdatnością do lotu (czas trwania 2 dni)
- Part M/I (przegląd zdatności) – wykonywanie przeglądów zdatności do lotu (szkolenie dla organizacji CAMO i CAO, które mają możliwość wykonywania przeglądów zdatności. Można dołączyć do szkolenia z Part CAMO i Part CAO (czas trwania 1 dzień)
- Part ML – zapewnienie zdatności w lotnictwie lekkim (wykład wspierający dla Part CAO, wykład bazowy dla prywatnych właścicieli statków powietrznych (czas trwania 1 dzień)
- Part 21
- Organizacji produkującej (part 21G) (czas trwania 2 dni)
- Organizacji projektującej Part 21J (czas trwania 2 dni)
- Part 145
- Part 145 (czas trwania 2 dni)
- Zmiany do Part 145 (czas trwania 1 dzień)
- Budowa systemu bezpieczeństwa w lotnictwie
- Zarządzanie czynnikiem ludzkim (czas trwania 1 dzień)
- Przepisy lotnicze dla zarządów (czas trwania 1 dzień)
- Kursy dla audytorów:
- Audytowanie w organizacjach Part M/Part 145 (czas trwania 3 dni)
- Audytowanie w organizacjach Part 21G (czas trwania 3 dni)
- Audytowanie w lotnictwie (czas trwania 5 dni)
- Kurs dla kierowników jakości (czas trwania 3 dni)
- EMAR-y (European Military Airworthiness Requirements)
- EMAR 21 (szkolenie powinno być poprzedzone uzgodnieniem jego zakresu)
- EMAR 145 (czas trwania 2 dni)
- EMAR C (czas trwania 1 dzień)
- EMAR D (czas trwania 1 dzień)
- EMAR M (czas trwania 2 dni)
- EMAR R (czas trwania 1 dzień)
- Umowy BASA
- Części nieautoryzowane (Fraud Parts) (czas trwania 1 dzień)
- Zarządzanie konfiguracją (zgodnie z ISO10007) (czas trwania 1 dzień)
- Okazjonalnie
- Bezpieczeństwo zbiorników paliwowych (wstępne) (FTS) (czas trwania 1 dzień)
- Bezpieczeństwo wiązek elektrycznych (wstępne) (EWIS) (czas trwania 1 dzień)